۱۳۹۶ تیر ۲۰, سه‌شنبه

ران دسانتیس عضو کنگره آمریکا:‌ خطر رژیم ایران بیش از کره شمالی است

ران دسانتیس عضو کنگره آمریکا


خطر رژیم ایران از خطر کره شمالی بیشتر است. این هشدار ران دسانتیس ، عضو جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا است.
تلویزیون فاکس‌ نیوز 20تیر 96:
کره شمالی ادعا کرده است اولین موشک قاره‌پیمای خود را آزمایش کرده است... 
نگرانی جدی در مورد ارتباطات کره شمالی با رژیم ایران وجود دارد. بزرگترین گروه اپوزیسیون ایران یعنی شورای ملی مقاومت ایران اعلام کرده است کارشناسان کره شمالی به رژیم تهران کمک می‌کنند تا موشکهای بالستیکی خود را توسعه دهد. این گزارش به ما نشان می‌دهد که برنامه موشکی رژیم ایران طی 2سال گذشته شتاب گرفته است. 
ما چگونه باید با این دو تهدید کره شمالی و رژیم ایران برخورد کنیم؟. 
جرج بوش نسبت به هلال شیطانی هشدار داده بود و اگر چنین هلالی وجود داشته باشد، شما این دو کشور را دارید که احتمالاً با هم همکاری می‌کنند. نظر شما در مورد خبر حضور کارشناسان کره شمالی در تهران و کمک به رژیم ایران، چیست؟ 
ران دسانتیس، عضو جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از فلوریدا: از جهاتی، تعجب‌انگیز نیست. اگر به دهه گذشته برگردید، وقتی که سوریه داشت یک رآکتور اتمی می‌ساخت، ... کره شمالی، نیروی اصلی در کمک به سوریه در این زمینه بود. تصورش را بکنید که این بحران چقدر بد می‌شد اگر اسد اکنون سلاح اتمی می‌داشت. در نتیجه، کاری که کره شمالی دارد در ایران می‌کند، مشابه همان کاری است که در سوریه می‌کرد و این جای نگرانی دارد زیرا سوریه با کمک کره شمالی داشت خیلی سریع جلو می‌رفت... 
کشورهایی مانند ایران، با داشتن این نوع سلاحها، حتی از کره شمالی بی‌رحم‌تر خواهند بود و این، یک تهدید عظیم برای خاورمیانه و برای منافع آمریکا است...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر